Turbinų geometrijos VNT reguliavimas

Visi turbokompresoriai su kintama geometrija VNT turi būti reguliuojami geometrijos reguliavimo stende.

Turbotechnics VSFR
Tai kombinuotos staklės, skirtos turbokompresorių balansavimo ir geometrijos VNT reguliavimo lengvųjų automobilių ir komercinio transporto turbokompresoriams.

VSFR (vibracijos filtravimo ir srauto įrenginys), yra naujos koncepcijos, kuris jungia žinomą „VSR 3 balansavimo įrenginį su“ VTR 100 „, kad VNT sistema būtų įjungta į vieną lengvai naudojamą įrenginį. Šis derinys yra visiškai tinkantis sprendimas profesionaliam turbokompresorių restauravimui. Mašina turi visiškai naują, greitą kompiuterį su išbandyta ir patobulinta matavimo sistema, kuria lengva ir patogu naudotis.

Turbinų geometrijos reguliavimas
Turbinų geometrijos reguliavimas

TURBO TEST PRO, Tai stendas oro srauto kalibravimo, kurio pagalba reguliojamos visų tipų turbokompresorių geometrijos VNT, lengvųjų automobilių, sunkiasvorių, sunkvežimių, autobusų ir kitos spec. technikos.

Šitos staklės TURBO TEST PRO, sukurtos nuolat bendradarbiaujant su turbokompresorių remonto dirbtuvėmis ir OEM gamintojais, tokiais kaip „BorgWarner” ir „Garrett”. CIMAT sukūrė „Turbo Test Pro” stakles, kurios tapo privalomu turbokompresorių pramonės įrenginiu.

TURBO TEST PRO, Tai geriausi šveicariški pramoniniai srauto matuokliai. Statinis arba dinaminis turbinos sekcijos svorio matavimas su rotoriaus greičio patvirtinimu. Slėgio santykio matavimas veikiant apkrovai dideliu greičiu, kompresoriaus sekcijos tūrio matavimas ir REA programinė įranga užtikrina teisingą Wastegate turbokompresorių, senesnių tipų VNT turbokompresorių, taip pat pažangiausių turbokompresorių su elektrine pavara, kuriems reikalingi tikslūs nustatymai, kalibravimą.

TURBO TEST PRO, be statinio ir dinaminio kintamos geometrijos reguliavimo srauto metodu, taip pat leidžia reguliuoti kintamą geometriją pagal pripūtimo slėgio koeficiento vertę, išmatuotą turbokompresoriaus išėjime, kai turbokompresorius veikia esant tam tikram sūkių dažniui ir apkrovai, kaip automobilyje. Tai vadinamasis slėgio metodas. Papildoma šios mašinos modelio funkcija – matuoti turbokompresoriaus suspaudimo pusės efektyvumą.

VNT turbokompresorių dinaminio kalibravimo privalumai:

  • Statinis ir dinaminis turbinos sekcijų masės srauto matavimas, patvirtinant rotoriaus sūkių dažnį.
  • Srauto matavimas kompresoriaus skyriuje.
  • Lengvųjų automobilių, sunkiasvorių, sunkvežimių, autobusų ir kitos spec. technikos turbokompresorių elektrinės pavaros diagnostika ir programavimas
  • Šiame modelyje yra visos „TurboTestPro” aparato dinaminės versijos parinktys. Trumpai tariant, ši mašina yra turtingiausia tokio tipo mašinos versija.
Garantuojame darbo kokybę