Turbinų remontas specializuotame turbinų remonto centre

turbinu remontasTurbinų remontas specializuotame turbinų remonto centre atliekamas itin kokybiškai su garantija. Kiekvienos turbinos remontą suderinsime su Jumis. Kaina priklauso nuo turbinos (turbokompresoriaus) sugedimo ir remonto metu naudojamų detalių. Tik apžiūrėjus (išardžius) turbiną, mes nustatysime, kokios dalys bus reikalingos ir koks remontas bus atliekamas.

Per pastaruosius metus į įrangą ir gamybos proceso valdymą investuota daug pelno, darbuotojų tobulėjimą taip pat. Dalis projektų buvo įgyvendini pasinaudojus Europos Sąjungos parama. Daugiausia investicijų buvo skirta darbuotojų tobulėjimui, jog įmonės našumas padidėtų. Visos šios investicijos padidino įmonės konkurencingumą, suteikė geresnes galimybes augti ir leido žengti koja kojon su technine pažanga.

Kada turbina genda ?

Maždaug 70 procentų turbokompresoriaus gedimų įvyksta dėl nekokybiškų alyvų ir alyvos filtrų naudojimo, per reto alyvos keitimo, kitų tepimo sistemos problemų. 20 procentų sugenda dėl ko nors kieto ar minkšto patekimo į turbokompresorių , blogo ar nesandaraus oro filtro arba vamzdyno, likę 10 proc. dėl leistinų sūkių viršijimo arba detalių medžiagos nuovargio ir kitų priežasčių.

Kada reikia remontuoti turbina ?

Jei staiga automobilis nustojo traukti, iš išmetimo vamzdžio pasirodė balti ,mėlyni ar pilki dūmai, pradėjo varvėti alyva, atsirado cypiantys ar žviegiantys garsai akseleruojant- didelė tikimybė, kad tai sugedo turbokompresorius. Tokiu atveju geriausia kreiptis į servisą, kuris specializuojasi dirbti su varikliais ir turbokompresoriais. Dažnas atvejis tai gali būti ir ne turbokompresoriaus gedimas, be to, diagnozavimas arba pakeitimas reikalauja tam tikros kvalifikacijos ir specifinių žinių.

Kas gali kokybiškai suremontuoti turbokompresorių ?

Kai kas galvoja, kad nusipirkus remontinį komplektą, galima tai padaryti pačiam garažo sąlygomis. Deja, toks remontas dažniausiai būna nesėkmingas, nes dažniausiai prireikia dar kokių nors papildomų detalių ar technologinių procesų ir žinių, kurių nėra garaže. Be to, turbokompresorius ypatingas tuo, kad dirba labai dideliais sūkiais, kai kada viršijančiais 200 000 aps/min. Esant tokiems greičiams, lemiamą reikšmę turi balansavimas. Naujos detalės paprastai būna išbalansuotos gamykloje, bet surinkus rotorių su guoliais į korpusą-taip vadinamą šerdį- būtinas balansavimas dideliais greičiais, esant sūkiams iki maksimalių darbinių. Šio proceso metu pašalinami rezonansiniai rotoriaus virpesių amplitudės šuoliai, ir optimizuojamas rotoriaus virpesių lygis, patikrinamas alyvos pralaidumas pro guolius, sandariklių darbas. Rezultatas- tolygus, betriukšmis sukimasis, stabili alyvos plėvelė guoliuose, ir atitinkamai ilgas ir patikimas darbas. Be balansavimo didelė tikimybė, kad alyvos plėvelė bus suardyta, atsiras pusiau sausa ar sausa trintis tarp detalių ir jos sudils labai greitai.

Turbokompresorių galima laikyti savotišku variklio būklės indikatoriumi, nes jis paprastai genda tik tada, kai kažkas negerai variklio sistemose. Taigi jei turbokompresorius vis dėlto sugedo, reikia išsiaiškinti kodėl, ir gedimo priežastį pašalinti, kitaip naujas ar remontuotas turbokompresorius vėl suges labai greitai (praktikoje pasitaiko atvejų, kad automobilis net nespėja išvažiuoti iš garažo).

Mūsų autoservise dirba patyrę meistrai, turintys ne vienerių metų darbo patirtį. Meistrų profesionalumas tiesiogiai priklauso nuo patirties. Todėl mūsų kvalifikuotų automobilių remonto meistrų komanda jau dabar pasiruošusi padėti sutvarkyti Jūsų automobilį.