//FAP ir DPF suodžių detalių filtrų išjungimas / išprogramavimas
FAP ir DPF suodžių detalių filtrų išjungimas / išprogramavimas 2018-12-06T18:56:52+00:00

FAP ir DPF suodžių detalių filtrų išjungimas /programavimas

Pilnai išjungiame išmetimo sistemos suodžių dalelių filtrą, dar vadinamą DPF (diesel partikel filter) arba FAP ( prancūziškai: Filtre a particules).
Po šios procedūros DPF suodžių filtras nekels daugiau problemų ir investicijų.

Po valdymo modulio ECU (automobilio kompiuterio) programavimo, mechaniškai pašaliname DPF arba FAP suodžių filtrą.
Po šios procedūros, automobilis nustos leisti juodus bei baltus dūmus, išnyks regeneracijos procesai, nebereikės DPF arba FAP filtro skysčio papildymo. Taip pat sumažės kuro sanaudos ir turbokompresoriaus apkrova.

DPF filtrus išprogramuojame iš visų populiariausių automobilių modelių.
Tame tarpe ir Japoniškas Denso sistemas turinčių dyzelinių variklių: Mazda 5, Mazda 6, Mazda 3,Nissan Pathfinder, Xtrail bei Opel 1.7cdti automobilių. Naujos įrangos dėka galime perprogramuoti (išjungti) DPFpačiame variklio valdymo modulyje atsisakant emuliatorių (apgavikų).

Dyzelinių ir benzininių variklių galios didinimas – Chip tuning

Atsiradus varikliams su elektronine kuro įpurškimo sistema, kurią valdo kompiuteris, atsirado ir galimybė koreguoti valdymo procesą, pakeičiant programą esančia variklio kompiuteryje.

„Chip“ – mikroschema, „tuning“ – derinti. Pirmiesiems variklio valdymo kompiuteriams populiariausias būdas tobulinti variklio programą buvo, keičiant atminties mikroschemą (chip`ą).

O šiuo metu modifikacijas galima atlikti naudojant tik spec. programinę įrangą ir prietaisus. Dabartinės technologijos leidžia keisti kompiuterio atmintį neišiminėjant mikroschemų iš kompiuterio ir daugeliu atveju net neišimant kompiuterio iš automobilio.

Detalesne informacija telefonu 85 200 15 45, mob. 8646 23543.