Turbinų remonto kokybė

Turbokompresorius iš pažiūros gali atrodyti gana nesudėtingas mechanizmas-dvi sraigės, vidurinis guolių korpusas, dvi sparnuotės ant bendros ašies. Atsiranda auksarankių, kurie bando remontuoti patys, nusipirkę remontinį komplektą. Iš daugiametės patirties turbokompresorių remonto srityje galima teigti, kad 95 atvejais iš 100 nepasiseka. Visada atsiranda poreikis žinių, įrankių, kokių nors papildomų detalių, kurių nėra remkomplekte, kažkur kažkas išdilę, sulūžę,reikia restauruoti ar keisti detales, ko negalima padaryti garažo sąlygomis.
Be to, turbokompresorius yra agregatas su labai dideliais darbiniais greičiais, galiomis ir temperatūromis. Eilinio lengvojo automobilio turbokompresoriaus sukimosi greitis siekia 150 000 aps/min, kai kada iki 200 000 aps/min-esant tokiems greičiams, lemiami faktoriai yra gera detalių būklė (yra turbokompresorių, kuriems reikia keisti tam tikras detales net jei jos atrodo idealios būklės-medžiagoje kaupiasi nuovargis), kvalifikuotas remontas ir geras balansavimas.
UAB „TURBOBALTIC“ naudojamos kokybiškos detalės iš žinomų pasauliniu mastu tiekėjų, dirba žmonės su 13 metų stažu šioje srityje, o balansavimas atliekamas pasauliniu standartu tapusiame stende Turbotechnics VSR 400 visame darbinių sūkių diapazone, kontroliuojant vibracijų amplitudę, rezonansinius virpesius, alyvos pralaidumą ir kitus parametrus. Tokio remonto kokybė užtikrins ilgą ir patikimą turbokompresoriaus darbą.
Turbinų remonto kokybė
Turbinų remonto kokybė