Sunkvežimių, autobusų ir spec. technikos turbinų remontas

Sunkvežimių, vilkikų, autobusų ir kitos spec. technikos turbinų remontas.

Turbokompresorių remonte naudojame tik originalias dalis: remontinius komplektus, sparnuotes, velenus korpusines detales, kurių savo sandeltje visada turime pakankamas atsargas.

Svarbiausias dalykas remonte yra balansavimas. Krovininių automobilių varikliuose sukimosi greičiai siekia iki 250 000 aps/min. Detalių matmenų nukrypimai yra vos keleto mikrometro dydžio. Todėl be atitinkamos darbuotojų kvalifikacijos, originalių detalių panaudojimo, tinkamos yrangos, kokybiškas turbinų turbinų remontas neįmanomas.

Turbokompresorius balansuojame naujos kartos stende CMT-48 VSR Twin

CMT-48 VSR Twin Remiantis ilgamete patirtimi ir bendradarbiavimu su gamintojais bei turbokompresorių restauratoriais, buvo sukurtas kompaktiškas įrenginys, pasižymintis labai dideliu matavimo tikslumu ir greičiu.

Greitaeigis balansavimo įrenginys CMT-48 VSR, mikroautobusų, sunkvežimių, statybinių ir pramoninių mašinų turbokompresorių šerdims (kartridžams), balansuoti.

CMT-48 TR Įrenginys pasižymi labai dideliu matavimo tikslumu ir papildomomis funkcijomis, pavyzdžiui, galimybe patikrinti turbokompresoriaus sandarumą ar darbo kokybę. Vidutinė besisukanti dalis daugiausia naudojama sunkvežimių ir furgonų turbokompresorių rotorių dinaminiam balansavimui dviejose plokštumose.

Balansavimo metu rotorius varomas oro srautu, kurio galia reguliuojama (iš valdymo skydelio). Pasiekiamas balansavimo greitis priklauso nuo naudotojui tiekiamo oro ir svyruoja nuo 10 000 iki 40 000 apsukų per minutę.

Naudodami tokias stakles męs pasiekiame tikslią turbokompresoriaus šerdies (kartridžo) balansavimo kokybę.

spec. technikos turbinų remontas
spec. technikos turbinų remontas
spec. technikos turbinų remontas

Velenų ir sparnuočių dinaminio balansavimo mašina. Joje balansuojamos pagrindinės turbokompresoriaus detalės.

spec. technikos turbinų remontas

Turbokompresorius reguliuojame naujos kartos stende TURBO TEST PRO

Visus sunkiasvorių, sunkvežimių, autobusų ir kitos spec. technikos turbokompresorius reguliuojame TURBO TEST PRO stende, tai stendas oro srauto kalibravimo, kurio pagalba reguliojamos visų tipų turbokompresorių geometrijos VNT.

Šitos staklės TURBO TEST PRO, sukurtos nuolat bendradarbiaujant su turbokompresorių remonto dirbtuvėmis ir OEM gamintojais, tokiais kaip „BorgWarner” ir „Garrett”. CIMAT sukūrė „Turbo Test Pro” stakles, kurios tapo privalomu turbokompresorių pramonės įrenginiu.

TURBO TEST PRO, Tai geriausi šveicariški pramoniniai srauto matuokliai. Statinis arba dinaminis turbinos sekcijos svorio matavimas su rotoriaus greičio patvirtinimu. Slėgio santykio matavimas veikiant apkrovai dideliu greičiu, kompresoriaus sekcijos tūrio matavimas ir REA programinė įranga užtikrina teisingą Wastegate turbokompresorių, senesnių tipų VNT turbokompresorių, taip pat pažangiausių turbokompresorių su elektrine pavara, kuriems reikalingi tikslūs nustatymai, kalibravimą.

Turbo Test Pro, be statinio ir dinaminio kintamos geometrijos reguliavimo srauto metodu, taip pat leidžia reguliuoti kintamą geometriją pagal pripūtimo slėgio koeficiento vertę, išmatuotą turbokompresoriaus išėjime, kai turbokompresorius veikia esant tam tikram sūkių dažniui ir apkrovai, kaip automobilyje. Tai vadinamasis slėgio metodas. Papildoma šios mašinos modelio funkcija – matuoti turbokompresoriaus suspaudimo pusės efektyvumą.

VNT turbokompresorių dinaminio kalibravimo privalumai:

  • Statinis ir dinaminis turbinos sekcijų masės srauto matavimas, patvirtinant rotoriaus sūkių dažnį.
  • Srauto matavimas kompresoriaus skyriuje.
  • Lengvųjų automobilių, sunkiasvorių, sunkvežimių, autobusų ir kitos spec. technikos turbokompresorių elektrinės pavaros diagnostika ir programavimas
  • Šiame modelyje yra visos „TurboTestPro” aparato dinaminės versijos parinktys. Trumpai tariant, ši mašina yra turtingiausia tokio tipo mašinos versija.
spec. technikos turbinų remontas
spec. technikos turbinų remontas
spec. technikos turbinų remontas