Turbinų remonto kokybė
Turbokompresorius iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti gana nesudėtingas mechanizmas: dvi sraigės, vidurinis guolių korpusas, dvi sparnuotės ant bendros ašies. Tačiau atsiranda auksarankių, kurie, nusipirkę remontinį komplektą, bando remontuoti patys. Remiantis daugiamete patirtimi turbokompresorių remonto srityje, galima teigti, kad 95 atvejais iš 100 tokie bandymai nepavyksta. Visada prireikia specifinių žinių, įrankių ar papildomų detalių, kurių nėra remonto komplekte. Dažnai būna, kad kažkurios dalys yra išdilusios ar sulūžusios, reikia jas restauruoti arba pakeisti – to neįmanoma atlikti garažo sąlygomis.
Be to, turbokompresorius yra agregatas, pasižymintis labai dideliais darbiniais greičiais, galiomis ir temperatūromis. Įprasto lengvojo automobilio turbokompresoriaus sukimosi greitis siekia 150 000 aps/min, o kartais net iki 200 000 aps/min. Esant tokiems greičiams, lemiami faktoriai yra gera detalių būklė (kai kuriems turbokompresoriams reikia keisti tam tikras detales net jei jos atrodo idealios būklės, nes medžiagoje kaupiasi nuovargis), kvalifikuotas remontas ir geras balansavimas.
UAB „Turbobaltic“ naudoja kokybiškas detales iš žinomų pasaulinių tiekėjų. Įmonėje dirba žmonės su 13 metų patirtimi šioje srityje, o balansavimas atliekamas pasauliniu standartu tapusiame stende Turbotechnics VSR 400. Balansavimas atliekamas visame darbinių sūkių diapazone, kontroliuojant vibracijų amplitudę, rezonansinius virpesius, alyvos pralaidumą ir kitus parametrus. Tokio remonto kokybė užtikrina ilgą ir patikimą turbokompresoriaus darbą.