Kolektoriaus plokštumos šlifavimas

Varikliuose, kurių rida yra didelė, išmetimo kolektoriaus jungtis su cilindro galvute dažnai smarkiai susidėvi, sukeldama išmetamųjų dujų proveržio pavojų. Norint to išvengti, reikia šlifuoti kolektoriaus sąlyčio su cilindro galvute plokštumą. Tai galima atlikti tik naudojant šlifavimo arba frezavimo stakles.

Atliekant tokio tipo darbus, ypatingas dėmesys turi būti skiriamas kolektoriaus pastatymui ant rėmo. Šios variklio detalės konfigūracija ir atlikimas smarkiai skiriasi priklausomai nuo automobilio markės, todėl norint pasiekti optimalų šlifavimo tikslumą, meistrui kartais tenka skirti nemažai laiko kolektoriui montuoti.

Kodėl reikia šlifuoti kolektorių?

Ardant automobilio variklį, patyrę specialistai rekomenduoja nupoliruoti tiek kolektoriaus kanalus, tiek sąlyčio su cilindro galvute plokštumą. Šios procedūros pagerins dujų cirkuliaciją cilindruose ir padidins vidaus degimo variklio dinamiką esant dideliam greičiui.

Įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai gaminami liejant, todėl jų kanalų vidinės sienos dažniausiai yra nelygios ir šiurkščios. Dėl to, oro ir dujų mišiniui praeinant per kolektorių, viduje susidaro sūkuriai, kurie, nors ir nežymiai, sulėtina cilindrų užpildymo oru greitį. Tai lemia variklio galios praradimą.

Plokštumų frezavimas ir šlifavimas yra esminiai procesai, leidžiantys užtikrinti aukštą gaminių tikslumą ir kokybę. Šių procesų atlikimas reikalauja specialių žinių ir įgūdžių, todėl svarbu pasirinkti patikimus ir profesionalius partnerius.

UAB „Turbobaltic“ siūlo aukštos kokybės plokštumų frezavimo ir šlifavimo paslaugas, naudodama pažangiausią įrangą ir technologijas. Pasitikėkite mūsų specialistais ir užtikrinkite, kad jūsų projektai bus įgyvendinti nepriekaištingai.


Scroll to Top