Techninis pagrindimas
Šiuolaikiniai varikliai su tiesioginiu įpurškimu TSI / FSI / TFSI yra suprojektuoti taip, kad degalai būtų tiekiami tiesiai į degimo kamerą per purkštuką, apeinant įsiurbimo taką ir įsiurbimo vožtuvus, kaip buvo anksčiau. Oro ir kuro mišinys neplauna šių variklių įsiurbimo vožtuvų. Tuo pačiu metu išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema suprojektuota taip, kad pačios išmetamosios dujos būtų dalinai nukreipiamos atgal į degimo kamerą, o jų kelias eina tiesiogiai per įsiurbimo taką ir įsiurbimo vožtuvus. Dėl to įsiurbimo kamerose, kuriose išmetamosios dujos sukasi, susimaišiusios su oru, susidaro nuosėdos, taip pat ir ant įsiurbimo vožtuvų. Didėjant nuosėdoms, keičiasi kuro-dujų-oro mišinio charakteristikos, dėl to atsiranda visi aukščiau išvardinti sunkumai.
Variklis ypač jautrus mišinio susidarymui šalto užvedimo ir įšilimo metu, todėl šie simptomai pirmiausia išryškėja būtent tokiais momentais.
Procedūros aprašymas
Kas yra „minkštas abrazyvas“? Tai labiausiai paplitęs graikinio riešuto kevalas, susmulkintas iki smulkios frakcijos dydžio, kurį naudojame TSI / TFSI variklių įsiurbimo vožtuvams ir įsiurbimo takų valymui, naudojant specialų įrenginį. Medžiaga yra nekenksminga aplinkai ir plačiai naudojama šioje srityje.
Visas įsiurbimo vožtuvų valymo procesas trunka apie 4-5 valandas, priklausomai nuo automobilio būklės ir specifinių reikalavimų. Atliktus šią procedūrą jūsų automobiliui, padidėja jo variklio efektyvumas ir galia, variklio darbas tampa sklandesnis ir stabilesnis, sumažėja uždegimo sutrikimų ir užvedimo problemų skaičius, pagerėja kuro ekonomija.
Kreipkitės į UAB „Turbobaltic“ autoservisą jau šiandien ir gaukite profesionalų savo automobilio įsiurbimo vožtuvų ir kanalų valymą. Mūsų komanda visada pasiruošusi padėti jums padidinti jūsų automobilio galią bei ekonomiškumą.