Įsiurbimo vožtuvų valymas

Prieš atliekant įsiurbimo vožtuvų valymo procedūrą, būtina atlikti automobilio diagnostiką, kad būtų pašalintos kitos galimos variklio gedimo priežastys.

UAB „Turbobaltic“ autoservise teikiame variklių įsiurbimo vožtuvų valymo procedūrą, naudojant minkštą abrazyvą – susmulkintus graikinių riešutų kevalus. Šis metodas padeda atsikratyti tokių nepageidaujamų reiškinių, kaip uždegimo sutrikimai (taip pat ir po „šalto“ užvedimo), nestabilus variklio darbas, „trigubinimas“, sunkus variklio užvedimas ir kt.

Žiemą FSI varikliai yra ypač jautrūs užterštumui (tūrinėms nuosėdoms) ant įsiurbimo sūkurinių kamerų sienelių ir tiesiai ant įsiurbimo vožtuvų. Šaltas paleidimas gali būti sudėtingas, gali būti uždegimo pertrūkių (variklio sukimas, drebėjimai). Visa tai, kaip pasekmė, gali lydėti dalinis variklio galios praradimas.

Techninis pagrindimas

Šiuolaikiniai varikliai su tiesioginiu įpurškimu TSI / FSI / TFSI yra suprojektuoti taip, kad degalai būtų tiekiami tiesiai į degimo kamerą per purkštuką, apeinant įsiurbimo taką ir įsiurbimo vožtuvus, kaip buvo anksčiau. Oro ir kuro mišinys neplauna šių variklių įsiurbimo vožtuvų. Tuo pačiu metu išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema suprojektuota taip, kad pačios išmetamosios dujos būtų dalinai nukreipiamos atgal į degimo kamerą, o jų kelias eina tiesiogiai per įsiurbimo taką ir įsiurbimo vožtuvus. Dėl to įsiurbimo kamerose, kuriose išmetamosios dujos sukasi, susimaišiusios su oru, susidaro nuosėdos, taip pat ir ant įsiurbimo vožtuvų. Didėjant nuosėdoms, keičiasi kuro-dujų-oro mišinio charakteristikos, dėl to atsiranda visi aukščiau išvardinti sunkumai.

Variklis ypač jautrus mišinio susidarymui šalto užvedimo ir įšilimo metu, todėl šie simptomai pirmiausia išryškėja būtent tokiais momentais.

Procedūros aprašymas

Kas yra „minkštas abrazyvas“? Tai labiausiai paplitęs graikinio riešuto kevalas, susmulkintas iki smulkios frakcijos dydžio, kurį naudojame TSI / TFSI variklių įsiurbimo vožtuvams ir įsiurbimo takų valymui, naudojant specialų įrenginį. Medžiaga yra nekenksminga aplinkai ir plačiai naudojama šioje srityje.

1. Diagnostika ir paruošimas:

Prieš pradedant valymo darbus, atliekama išsami diagnostika, siekiant nustatyti, ar nėra kitų variklio gedimų priežasčių, dėl kurių reikėtų atlikti šią procedūrą.
2. Automobilio paruošimas:

Automobilis įvažiuoja į dirbtuves, kur jis yra saugiai pastatomas. Droselio sklendė ir įsiurbimo kolektorius išmontuojami kartu su purkštukais, kad būtų atvertas priėjimas prie įsiurbimo vožtuvų ir sūkurinių kamerų.
3. Apsauginių priemonių naudojimas:

Visos atviros angos ir dalys, kurios gali būti pažeistos arba užterštos procedūros metu, yra uždaromos, kad būtų išvengta pašalinių dalelių patekimo.
4. Valymo įranga:

Naudojamas specialus įrenginys, pavyzdžiui, Autool HTS558, kuris veikia pagal smėliavimo principą, tačiau vietoj tradicinio abrazyvo naudojami smulkinti graikinių riešutų kevalų milteliai. Ši įranga sukurta taip, kad nekenktų metalui ir nepaliktų smūgio pėdsakų, dirbant tik su nuosėdomis.
5. Valymo procesas:

Susmulkinti riešutų kevalai slėgiu tiekiami į įsiurbimo kameras ir vožtuvus. Ši procedūra veiksmingai pašalina anglies degėsius ir kitas nuosėdas. Valymas vyksta tik visiškai uždarant vožtuvus, kad būtų užtikrintas maksimalus efektyvumas ir apsauga nuo pažeidimų. Kai kuriuose BMW varikliuose valymas vyksta pusiau atvirais vožtuvais.
6. Likusių dalelių pašalinimas:

Po valymo likusios graikinių riešutų granulės kartu su nuosėdomis yra išpučiamos suslėgtu oru. Jei yra poreikis, atliekamas papildomas mechaninis kuro purkštukų valymas, nes purkštukai taip pat gali būti užsikimšę nuosėdomis.
7. Surinkimas:

Sumontuojamas kuro purkštuko sandariklio remonto komplektas, praplaunama droselio sklendė, jei to reikia, ir visos išmontuotos dalys surenkamos atvirkštine tvarka.
8. Testavimas ir patikrinimas:

Po procedūros automobilis testuojamas, siekiant įsitikinti, kad viskas veikia tinkamai. Patikrinamas variklio darbas, užtikrinama, kad nėra nuotėkio ar kitų problemų.
9. Kliento informavimas:

Procedūros metu klientui suteikiama informacija apie atliktus darbus ir jų naudą. Pateikiamos rekomendacijos dėl tolesnės priežiūros ir galimų profilaktinių priemonių.

Visas įsiurbimo vožtuvų valymo procesas trunka apie 4-5 valandas, priklausomai nuo automobilio būklės ir specifinių reikalavimų. Atliktus šią procedūrą jūsų automobiliui, padidėja jo variklio efektyvumas ir galia, variklio darbas tampa sklandesnis ir stabilesnis, sumažėja uždegimo sutrikimų ir užvedimo problemų skaičius, pagerėja kuro ekonomija.

Kreipkitės į UAB „Turbobaltic“ autoservisą jau šiandien ir gaukite profesionalų savo automobilio įsiurbimo vožtuvų ir kanalų valymą. Mūsų komanda visada pasiruošusi padėti jums padidinti jūsų automobilio galią bei ekonomiškumą.

Scroll to Top