Garantija taikoma
Sugedusiam turbokompresoriui tik tuo atveju, jeigu pirkėjas dokumentais (sąskaita faktūra, darbų apmokėjimo kvitu) įrodo, kad montavimo darbus atliko autoremondo dirbtuvėse laikantis turbokompresoriaus montavimo instrukcijos (pateikiama žemiau). Prieš išmontavimą, sugedusio po atlikto remonto turbokompresoriaus būtina susisiekti su UAB „Turbobaltic“ atstovu ir pranešti apie gedimo aplinkybes.
Garantija netaikoma
Turbokompresoriams, sugedusiems dėl tokių priežasčių:
1. Mechaninių dalelių, dulkių patekimas iš oro vamzdynų arba variklio.
2. Nepakankamas tepimas, alyvos slėgis, bloga alyvos kokybė.
3. Mechaninės priemaišos alyvoje.
4. Leistinų veleno sūkių ir temperatūros viršijimas – blogas maitinimo ir uždegimo sistemų reguliavimas, užakęs oro filtras arba kliūtis traukti orą, nevaldomas variklio sūkių didėjimas.
5. Jei klientas pats ardė turbokompresorių, atjungė tepimą arba pažeidė mechaniškai.
6. Transporto priemonėms su modifikuota gamykline kompiuterio programa.
Po turbokompresoriaus remonto autoservisas gauna knygelę „Montavimo instrukcija – garantija“. Joje nurodyta turbokompresoriaus gedimo priežastis bei pateikiami patarimai, kokius darbus reikėtų atlikti, kad ateityje išvengtumėte tokio gedimo (ši informacija svarbi tiek servisui, tiek klientui). Servisas, atlikdamas turbinos remontą pas mus, turi informuoti klientą apie mūsų specialistų nustatytas gedimo priežastis ir pateiktus patarimus. Taip pat servisas turi informuoti klientą, kad garantija nebus taikoma, jei nebus atlikti tam tikri nurodyti darbai.
Šioje knygelėje taip pat yra vieta techninio aptarnavimo žymėjimams – tai svarbu, nes garantijos laikotarpiu automobilyje tepalai ir filtrai turi būti keičiami kas 10 000 km.
Mūsų partneriams turbinos patikra, jei turbina neremontuojama, yra NEMOKAMA (įprasta tokios paslaugos kaina – 40 eurų).
Pavyzdys: turbokompresoriaus montavimo instrukcija – garantija.