Turbinų remontas

Prieš uždedant remontuotą arba naują turbokompresorių BŪTINAI išsimatuokite tepalo slėgį. Šaltas variklis ne mažiau 4-ių bar., sušilus varikliui iki darbinės temperatūros ~80-90C ne mažiau 1,5 bar. ir sušilusiam varikliui 80-90C prie 2000apsukų ne mažiau 4-ių bar.

Šioje lentelėje pateiktos, mūsų išmatuotos, įvairių automobilių, tepalo slėgio reikšmės.

Turbinų remontas

Remontuojant RENAULT 1,9/1,5/2,2 automobilius būtinai atkreipkite dėmesį į tepalo siurblį, jeigu yra nors kiek vidaus pažeidimų būtinai jį keiskite.

Remontuojant VW 1,9tdi būtinai atkreipkite dėmesį į tepalo siurblį, jeigu yra nors kiek vidaus pažeidimų būtinai jį keiskite.

Turbina dažnai sugenda, kai dėl nuosėdų variklio karteryje užsikemša tepalo paėmėjo tinklelis.

PEUGEOT, CITROEN, FORD, VOLVO 1,6 HDI remontuojant šių automobilių turbinas būtinai išsimatuokite tepalo slėgį. Būtinai išimkite tepalo padavimo vamzdelio kiauravaržtyje esantį tinkliuką (filtrą).

Nuimkite karterį atsisukite 3-čio švaistiklio užraktą (spyna) ir patikrinkite įdėklų būklę.

AUDI/VW 1,8i turbo Butinai pakeiskite tepalo padavimo vamzdelį, nauju. Nuotraukoje pažymėtos vietos kurios užsikemša. Valyti, plauti, pirkti devėta nepatartina!

Turbinų remontas

TOYOTA D4D Rekomenduojam, nuimti karterį ir patikrinti tepalo paėmėjo tinklelį (nuotraukoje matyti aiškiai), jeigu užkimštas tai reiškia, kad reikia keisti po kuro purkštukais tarpiklius (šaibas). Nuotraukoje puikiai matyti 1-mo;3-čio ir 4-to cilindrų purkštuvų dekompresija.

Dėl techninių klausimų ir patarimų, skambinti tel. +370 646 23543.