Balansavimo stendas

Turbotechnics VSFR
Tai kombinuotos staklės, skirtos turbokompresorių balansavimo ir geometrijos reguliavimo lengvojųjų automobilių ir komercinio transporto turbokompresoriams.

VSFR (vibracijos filtravimo ir srauto įrenginys), yra naujos koncepcijos, kuris jungia žinomą „VSR 3 balansavimo įrenginį su“ VTR 100 „, kad VNT sistema būtų įjungta į vieną lengvai naudojamą įrenginį. Šis derinys yra visiškai tinkantis sprendimas profesionaliam turbokompresorių restauravimui. Mašina turi visiškai naują, greitą kompiuterį su išbandyta ir patobulinta matavimo sistema, kuria lengva ir patogu naudotis.

Visų turbokompresorių šerdis (kartridžus) „Turbobaltic“ montuoja į VSR 400 „Turbotechnics“ stendą, kuriame imituojamas turbo kompresoriaus darbas.Čia turbokompresorius sukamas visame darbo diapazone, eliminuojamas rezonansinis disbalansas, kuris paprastai atsiranda turbokompresoriui sukantis virš 30000 aps/min. Šis stendas yra tapęs savotišku kokybės etalonu, kurį pripažįsta daugelis didžiausių turbokompresorių gamintojų kaip „Garrett“, „BorgWarner“ „Mitsubishi“ ir IHI.

Krovininių ir spec. technikos velenų balansavimo stendas. Krovininių automobilių varikliuose sukimosi greičiai siekia iki 250 000 aps/min. Detalių matmenų nukrypimai yra vos keleto mikrometro dydžio. Todėl be atitinkamos darbuotojų kvalifikacijos, originalių detalių panaudojimo, tinkamos yrangos, kokybiškas turbinų turbinų remontas neįmanomas.

CMT-48 VSR Twin Remiantis ilgamete patirtimi ir bendradarbiavimu su gamintojais bei turbokompresorių restauratoriais, buvo sukurtas kompaktiškas įrenginys, pasižymintis labai dideliu matavimo tikslumu ir greičiu.

CMT-48 VSR Twin balansavimo įtaisas sukonstruotas taip, kad viename korpuse yra du balansavimo įtaisai. Greitaeigis balansavimo įrenginys CMT-48 VSR, skirtas lengvųjų automobilių, mikroautobusų, sunkvežimių, statybinių ir pramoninių mašinų turbokompresorių šerdims (kartridžams), balansuoti.

CMT-48 TR Įrenginys pasižymi labai dideliu matavimo tikslumu ir papildomomis funkcijomis, pavyzdžiui, galimybe patikrinti turbokompresoriaus sandarumą ar darbo kokybę. Vidutinė besisukanti dalis daugiausia naudojama sunkvežimių ir furgonų turbokompresorių rotorių dinaminiam balansavimui dviejose plokštumose.

Balansavimo metu rotorius varomas oro srautu, kurio galia reguliuojama (iš valdymo skydelio). Pasiekiamas balansavimo greitis priklauso nuo naudotojui tiekiamo oro ir svyruoja nuo 10 000 iki 40 000 apsukų per minutę.

Naudodami tokias stakles męs pasiekiame tikslią turbokompresoriaus šerdies (kartridžo) balansavimo kokybę.

Garantuojame darbo kokybę