DPF / GPF Filtrų valymas – plovimas

DPF Filtru valymas

DPF filtrų plovimas atliekamas griežtai laikantis techninių taisyklių. Standartinė DPF filtro plovimo procedūra, susidedanti iš: išmontavimo, plovimo, montavimo ant transporto priemonės ir pritaikymo, trunka vieną darbo dieną.

Pagrindinis „Turbobaltic“ uždavinys – profesionalus DPF / GPF/ FAP filtrų ir katalizatorių montavimas, plovimas visų rūšių transportui: lengviesiems automobiliams, motociklams, sunkvežimiams, žemės ūkio įrangai, specialiajai įrangai (keliams ir statyboms), taip pat jachtoms ir dyzeliniams laivams.

Ką daryti, kai užsikemša DPF – GPF suodžių filtras ?

„Turbobaltic“ paslaugų centras turi kvalifikuotų specialistų, kurie ne tik išvalys DPF / GPF / FAP filtrą, bet ir padės suprasti priežastis, kodėl jis užterštas daugiau nei leistina norma.

Prieš plaunant DPF filtrą ar katalizatorių, jis vizualiai patikrinamas endoskopu.

Remiantis visa gauta informacija, daroma išvada apie automobilio problemų buvimą ir siūloma tinkamiausi sprendimo būdai.

Mes visada stengiamės pateikti klientui išsamią ataskaitą apie atliktą darbą, paaiškinti, ką reiktų daryti, norint išvengti panašių problemų atsiradimo ateityje.

Jei atnešamas nuimtas filtras, jis gali būti skubiai ir kokybiškai išvalytas per vieną valandą.

Pastaba !!! Mes siūlome paslaugas, kurios nedaro konstruktyvių automobilio pakeitimų. Visos sistemos išlieka gamyklinės būklės pagal transporto priemonės gamintojo standartus.

Dėmesio !!! Kietųjų dalelių filtro pašalinimas yra „grubus“ įsikišimas į transporto priemonės konstrukciją!

Daugelis Europos šalių jau priėmė teisės aktus, draudžiančius pašalinti DPF / GPF/ FAP filtrą ir perprogramuoti automobilio valdymo sistemą. Automobilių kompanijos investuoja milžiniškus pinigus, kad pagerintų teršalų išmetimo kontrolės sistemų veikimą. Deja, daugelis automobilių savininkų, jausdami nebaudžiamumą, ir toliau yra neatsakingi aplinkai ir savo automobiliuose pjauna katalizatorius ir kietųjų dalelių filtrus.

DPF pašalinimas sukelia liūdnas pasekmes !

  1. Reikia atlikti elektroninio valdymo bloko pakeitimus, kurie šiuo atveju gali būti negrįžtamai sugadinti;
  2. Nuėmus filtrą, dažnai kyla problemų dėl turbinos (švilpimo nedideliu greičiu) ir įpurškimo sistemos;
  3. Iš išmetimo vamzdžio išeina juodi dūmai;
  4. Neįmanoma teisėtai atlikti techninės apžiūros.
  5. Keliaudami kitose ES šalyse patikros metu galite būti nubausti.

Prieš pašalindami DPF filtrą, būtinai apsvarstykite galimas pasekmes !

Dėl ko kyla DPF /GPF / FAP problemos ?

Nėra vienos priežasties, kodėl taip nutinka. Viena dažniausių priežasčių – dyzelino kuro įpurškimo sistemos gedimas. Taip pat galima priežastis ta, kad yra ilgai važinėjama su degančia prietaisų skydelyje lempute, raginančia patikrinti DPF filtrą, arba apie variklio patikrą įspėjančia bendra „Check Engine“ lempute.

Kitas dažnas atvejis – kai automobiliu važinėjate mieste ir trumpais atstumais, pavyzdžiui, namai–darbas–namai (nuvažiuojama 5-10 kilometrų). Automobilio eksploatavimas turi didžiulę įtaką DPF užsikimšimui. Būtent tokių trumpų atstumų važinėjimas paskatina DPF užsikišimą.

Kita dažna priežastis – turbinos gedimas ir greitas gedimo nepašalinimas. Tam tikru turbinos gedimo metu tepalai yra leidžiami link išmetimo sistemos, kur yra kietųjų dalelių filtras. Taip pat vienas iš labiausiai paplitusių gedimų yra sugedęs EGR vožtuvas. Kita galima priežastis yra sugedę regeneracijos davikliai (slėgio davikliai, DPF filtro temperatūros davikliai), kurie prižiūri regeneracijos procesą.

Kompiuteris laukia tinkamų sąlygų sudeginti suodžių nuosėdas, tačiau mieste tokios sąlygos yra retos, nes eismas (stovėjimas) kamščiuose prie to neprisideda. DPF / GPF / FAP filtras sulaiko suodžius ir nepradeda regeneracijos. Kai filtras užpildytas daugiau nei 90%, jo pasipriešinimas išmetamosioms dujoms tampa toks didelis, kad, siekiant išvengti variklio pažeidimų, valdymo sistema apriboja jo galią iki visiško išjungimo.

Panašių problemų gali kilti tiek su naudotais, tiek su praktiškai naujais automobiliais – viskas priklauso nuo eksploatavimo sąlygų.

Kritiškai nešvarus filtras gali sugadinti jūsų automobilio turbokompresorių. Jei ir toliau ignoruosite problemą, padidėjęs slėgis ir temperatūra karštoje turbinos dalyje padidins turbinos veleno disbalansą ir sugadins jo guolius.

Nepamiršk! Automobiliuose, kuriuose sumontuoti kietųjų dalelių filtrai, turėtų būti naudojamos tik specialios alyvos, atitinkančios specifikacijos reikalavimus.

Dėmesio !!!

Esant klaidoms, susijusioms su katalizatoriaus ir DPF /GPF / FAP filtro užsikimšimu, rekomenduojame nedelsiant kreiptis į Turbobaltic aptarnavimo centrą.

Atlikę visus filtro valymo ir montavimo darbus, mūsų specialistai patars, kaip ateityje prižiūrėti DPF /GPF / FAP sistemą.

Kiek kainuoja DPF / GPF filtro plovimas?

  • suodžių filtro nuėmimo, plovimo, bei montavimo darbai kainuoja nuo 220 EUR
  • nuimto suodžių filtro plovimas kainuoja nuo 150 EUR
  • sunkvežimių, žemės ūkio technikos suodžių filtro plovimo kaina nuo 250 EUR

Mūsų DPF filtrų plovimo paslaugas rasite visoje Lietuvoje. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Utenoje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Tauragėje, Visagine, Alytuje, Šiauliuose.