Įsiurbimo vožtuvų valymas riešutmedžiu

Įsiurbimo vožtuvų valymas riešutmedžiu

Sveiki! Prieš pradedant šio veiksmo aprašymą, reikia pažymėti, kad prieš atliekant šiuos darbus būtina atlikti diagnostiką, kad būtų pašalintos kitos variklio gedimų priežastys.
Taigi, mes siūlome jums variklių įsiurbimo vožtuvų valymo procedūrą su minkštu abrazyvu – susmulkintais graikinių riešutų kevalais, šis metodas padės atsikratyti tokių nepageidaujamų reiškinių kaip uždegimo sutrikimai (taip pat ir po “šalto” užvedimo), nestabilus variklio darbas, „trigubinimas”, sunkus variklio užvedimas ir kt.
Žiemą FSI varikliai yra ypač jautrūs užterštumui (tūrinėms nuosėdoms) ant įsiurbimo sūkurinių kamerų sienelių ir tiesiai ant įsiurbimo vožtuvų. Šaltas paleidimas gali būti sudėtingas. Gali būti uždegimo pertrūkių (variklio sukimas, drebėjimai). Visa tai gali lydėti dalinis galios praradimas.

Techninis pagrindimas:

Šiuolaikiniai varikliai su tiesioginio įpurškimo TSI / FSI / TFSI yra suprojektuoti taip, kad degalai būtų tiekiami tiesiai į degimo kamerą per purkštuką, apeinant įsiurbimo taką ir įsiurbimo vožtuvus, kaip buvo anksčiau. Oro ir kuro mišinys neplauna šių variklių įsiurbimo vožtuvų. Tuo pačiu metu išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema suprojektuota taip, kad pačios išmetamosios dujos būtų dalinai nukreipiamos atgal į degimo kamerą, o jų kelias eina tiesiogiai per įsiurbimo taką ir įsiurbimo vožtuvus. Dėl to įsiurbimo kamerose, kuriose išmetamosios dujos sukasi, susimaišiusios su oru, susidaro nuosėdos, taip pat ir ant įsiurbimo vožtuvų. Didėjant nuosėdoms, keičiasi kuro-dujų-oro mišinio charakteristikos, dėl to jūs turite visus aukščiau išvardintus sunkumus. Žinoma, variklis ypač jautrus mišinio susidarymui šalto užvedimo ir įšilimo metu. Būtent tokiais momentais simptomai išryškėja pirmiausia.

Procedūros aprašymas:

Pirma, kas yra „minkštas abrazyvas“? – tai labiausiai paplitęs graikinio riešuto kevalas, susmulkintas iki smulkios frakcijos dydžio, kurį naudojame TSI / TFSI variklių įsiurbimo vožtuvams ir įsiurbimo takų valymui naudojant specialų įrenginį. Medžiaga yra nekenksminga aplinkai ir plačiai naudojama šioje srityje.

Naudojame įrenginį Autool HTS558, tai įrenginys, kuris valymui naudoja smėliavimo principą, bet vietoje įprastinio abrazyvo, naudojami skaldyti riešutų kevalų milteliai. Ši įranga padeda kruopščiai nuvalyti susikaupusius anglies degėsius iš automobilio įsiurbimo kolektoriaus. Tokiu būdų męs išlaikome sveiką, švarų ir svarbiausią galingą variklį.

  • Automobilį  ivarius  į boksa, droselio sklendė ir įsiurbimo kolektorius išmontuojami kartu su purkštukais, atveriant prieigą prie įsiurbimo vožtuvų ir kamerų, kuriose jie yra, taip pat sūkurių sklendes. Visos atviros angos yra uždarytos, kad nepatektų pašalinių dalelių.
  • Specialios įrangos pagalba – susmulkinti kevalai slėgiu tiekiami į įsiurbimo kameras ir vožtuvus, išvalant juos nuo nuosėdų ir suodžių. Metodas panašus į smėliavimą. Tik smulkios apvalkalo dalelės – jokiu būdu nepažeis metalo, nepaliks visiškai jokių smūgio pėdsakų ir dirbama tik su nuosėdomis.  Žinoma, apdorojimas vyksta tik visiškai uždarant vožtuvus. Nors kai kuriuose BMW varikliuose valymas vyksta pusiau atvirais vožtuvais. Tuo tarpu, po paleidimo – kevalų likučiai išdega be pėdsakų, nepakenkiant nei automobiliui, nei aplinkai.
  • Nepaisant to, kad panaudotos graikinių riešutų granulės kartu su nuosėdomis eksploatacijos metu nuolat šalinamos iš cilindro, po apdorojimo visi likučiai išpučiami suslėgtu oru.
  • Taip pat šios procedūros metu atliekame mechaninį kuro purkštukų valymą, kurių purkštukai, kaip taisyklė, taip pat iš dalies užsikimšę nuosėdomis.
  • Toliau – sumontuojame kuro purkštuko sandariklio remonto komplektą, praplauname droselio sklendę, jei to reikia, ir viską surenkame atvirkštine tvarka.

Kalbant apie laiką, šie darbai trunka apie 4-5 valandas.

Susisiekite su mumis šiandien ir gaukite profesionalų savo automobilio įsiurbimo kolektoriaus ir cilindrų galvutės kanalų valymą. Mūsų komanda visada pasiruošusi padėti jums padidinti jūsų automobilio galią ir ekonomiškumą.