Kolektoriaus plokštumos šlifavimas

Be to, varikliuose, kurių rida yra didelė, išmetimo kolektoriaus jungtis su cilindro galvute gana rimtai susidėvi ir kyla išmetamųjų dujų proveržio pavojus. Norint to išvengti, reikia šlifuoti kolektoriaus sąlyčio su cilindro galvute plokštumą. Tai galima atlikti tik šlifavimo arba frezavimo staklėmis.

Ypatingas sunkumas atliekant tokio tipo darbus yra kolektoriaus pastatymas ant rėmo. Šios variklio detalės savo konfigūracija ir atlikimu gana stipriai skiriasi priklausomai nuo automobilio markės, o norint pasiekti norimą šlifavimo tikslumą, meistrui kartais tenka skirti nemažai laiko kolektoriui montuoti.

Kodėl reikia šlifuoti kolektorių?

Ardant automobilio variklį, patyrę specialistai rekomenduoja nupoliruoti kolektorių, tiek jo kanalus, tiek sąlyčio su cilindro galvute plokštumą . Šios procedūros pagerins dujų cirkuliaciją cilindruose ir taip pagerins vidaus degimo variklio dinamiką esant dideliam greičiui.
Faktas yra tas, kad įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai gaminami liejant. Todėl jų kanalų vidinės sienos, kaip taisyklė, turi nelygumus ir šiurkštumą. Dėl šios priežasties, oro ir dujų mišiniui praeinant per kolektorių, viduje susidaro sūkuriai, kurie, nors ir nežymiai, sulėtina balionų užpildymo oru greitį. Dėl to prarandama variklio galia.

Kolektorių kanalų šlifavimas

Kolektoriaus kanalų šlifavimas yra gana sudėtingas procesas, kuriam reikia specializuoto įrankio ir patyrusio meistro. Atlikti šią operaciją savo rankomis garaže, neturint tinkamos patirties ir įgūdžių, nebus lengva. Todėl dėl kolektoriaus šlifavimo atvykite pas mus.