Sankabos remontas ir keitimas

Sankabos remontasSankabos remontas ir keitimas gali būti reikalingas jei sunkiai perjungiama pavara, spaudžiant akseleratorių apsukos sukyla, o automobilis negreitėja, pavara „iššoka“, girdisi metalo girgždesys, gali būti, kad turite problemų su automobilio sankaba. Atvykite į mūsų autoservisą apžiūrai.

Sankaba yra specialus mechanizmas, kuris perduoda sukimosi momentą  į varomuosius ratus. Jei norite, kad automobilis važiuotų greičiau, įjungiate aukštesnę pavarą. Tuo metu sankaba turi būti išminta, kad reikalingi velenai susijungtų ir greitis pasikeistų. Sankaba yra neatsiejama dalis nuo greičių dėžės ir variklio.

Sankabos gedimai

Jei nuspaudus sankabos pedalą pasigirsta garsas, dėl to veikiausiai kaltas išspaudžiamas guolis. Tiesa, prieš jį keičiant reikėtų įsitikinti, kad sankabos padėties įjungimo šakutė yra tinkamos padėties, kitaip ir naujas guolis ilgai nelaikys. Būna, kad išjungiama sankaba triukšmauja dėl didelio susidėvėjimo arba dėl lūžusių stipinų varomojo disko stebulėje. Stipinų susidėvėjimą ir lūžimą galima pastebėti tuose diskuose, kuriuose dažnai buvo keičiamos susidėvėjusios tarpinės. Sankaba gali triukšmauti ir dėl nelanksčios arba pasislinkusios iš vietos sankabos šakutės grąžinimo spyruoklės, sulūžusių arba susidėvėjusių sukimo virpesių slopintuvo detalių.

Kai sankaba visiškai neišsijungia, iškyla problemų perjungiant pavaras. Be to, šį veiksmą lydi džeržgiantis garsas. Yra ne viena tokios problemos priežastis. Galėjo būti laisvi varomojo disko laikikliai arba dėl netikusio remonto sulūžo jo tarpinės. Negalima atmesti ir suspaudžiančio arba varomojo disko susidėvėjimo, kurį lemia nešvarios praslystančios tarpinės. Be to, jei automobilio ilgai neeksploatuojate, varomasis diskas galėjo surūdyti. Sankaba tiesiog nespėja paskui didėjančias variklio apsukas. Automobilis lėtai įsibėgėja, o įkalnę įveikia taip, tarsi būtų netekęs kokios nors dalies. Jei procesą papildo specifinis degančių tarpinių kvapas, tai galima drąsiai teigti, kad varomasis sankabos diskas susidėvėjo ir jį būtina keisti. Iš rečiau pasitaikančių buksavimo priežasčių galima paminėti per daug tepalų smagratyje, varomajame ir suspaudžiančiajame diskuose, netaisyklingai sureguliuotą arba užsikertančią mechaninę pavarą, varomojo disko susidėvėjimą, dėl to jis prie smagračio liečiasi tik kraštais. Taip pat šie defektai gali pasireikšti tuo, kad automobilis pajudės ne tolygiai, o šoks iš vietos.